lauantai 16. heinäkuuta 2011

NYT BLOGATAAN MUODISTA

Kävin äiskän kanssa Trion Robbarissa ostamassa mulle vähän paitoja ja kalsareita. Kalsarit oli "osta 3, maksa 2" -tarjouksella, joten otin harmaat, tummansiniset ja mustat. Paitoja oli "2 in 1" -paketeissa á 7,99€ ja -50%!! Otin siis kaksi pakettia, joista toisessa oli sininen-valkoinen ja toisessa valkoinen-ruskea -paitayhdistelmät.

Tää sininen on jotenkin niin pirteä väri mun punaisen gettorätin ja Dressmannin mustista McGordon -farkuista saksilla riivittyjen sortsien kanssa. Asun kruunaa toki mustat tennissukat ja valkomustat Boy-Cotin lenkkarit (viime vuonna Top Sportista alennuksessa VAIN 15€!!). Tosin mä voisin pistää tän gettorätin sijasta/lisäksi päähän ton tummanruskean (ennen musta) cargo-lippiksen ja kirpparilta eurolla löydetyt Prestigen peilipilotit...



Ihavvitunsama, VITTU MÄ OON KOMEE!!

P.S. Äiskä muuten maksoi, kiitti äiskä!! Sä oot paras :* <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

sekavat kommentit